Aktualności i komunikaty
Oferta edukacyjna
ISOS
»
Oferta szkoleń
Nadchodzące szkolenia
Formy doradztwa
Informacja o ofercie edukacyjnej
Doradztwo metodyczne
Kompleksowe wspomaganie
»
Wspomaganie szkół
Sieci współpracy
Konkursy
Projekty edukacyjne
»
Projekty realizowane
Projekty zakończone
Oferty innych instytucji
Kierunki polityki oświatowej
Publikacje i materiały
Publikacje
»
Koniński Kurier Oświatowy
Rewers
Edusfera
Materiały edukacyjne
O nas
Pracownicy CDN w Koninie
Misja
Akredytacja
Green Studio
Obowiązki prawne
»
Biuletyn Informacji Publicznej
Ochrona danych osobowych
Projekty modernizacyjne
Deklaracja dostępności
Zgłoś nieprawidłowość
Logotyp
Wyraź opinie
Ankieta “Badanie satysfakcji”
Zaopiniuj stronę www CDN!
Kontakt
Archiwum
Archiwum bieżącego roku
Lata ubiegłe
Kronika multimedialna
→ MATERIAŁY EDUKACYJNE
Publikowanie materiałów edukacyjnych na stronie Centrum
Materiały edukacyjne wielkopolskich odn-ów
Materiały dla nauczycieli uczących dzieci z doświadczeniem migracyjnym
Materiały edukacyjne
Filtr materiałów edukacyjnych
» Dla uczniów
» Dla dzieci wychowania przedszkolnego
» Dla uczniów edukacji wczesnoszkolnej
» Dla uczniów klas IV-VIII szkoły podstawowej
» Dla uczniów szkół ponadpodstawowych
» Dla nauczycieli
» Dla rodziców
» Wszystkie materiały
» Wybierz przedmiot:
---------------------------------------------------------------
język polski
język angielski
język francuski
historia
wiedza o społeczeństwie
wiedza o kulturze
religia/etyka
matematyka
fizyka
chemia
informatyka
biologia/przyroda
geografia
podstawy przedsiębiorczości
wychowanie do życia w rodzinie
przedmioty artystyczne
edukacja dla bezpieczeństwa
wychowanie przedszkolne
edukacja wczesnoszkolna
wychowanie i profilaktyka
wychowanie fizyczne
przedmioty zawodowe
kształcenie biblioteczne
metodyka pracy zdalnej
wsparcie psychologiczno-pedagogiczne
wiedza ponadprzedmiotowa
Materiały edukacyjne dla nauczycieli
“Szyfrowanie i podpis cyfrowy”
[prezentacja w postaci filmu]
“OK zeszyt w pracy samokształceniowej ucznia”
[prezentacja w postaci filmu]
“Rozwijanie kompetencji matematycznych na lekcjach geografii w szkole ponadpodstawowej”
[prezentacja]
“Otwarte zasoby edukacyjne”
[film]
“InsERT GT – uruchomienie programu”
[film]
“Podstawy programu Subiekt GT”
[film]
“Wielka biologiczna gra o NEURONY”
[gra dydaktyczna (tekst)]
“Wspieranie uzdolnień i zdolności uczniów w oparciu o koncepcję inteligencji wielorakich”
[prezentacja w postaci filmu]
“Edukacyjne konteksty zdrowia. O trudnościach definicyjnych zdrowia i kształtowaniu pojmowania jego wartości”
“Imperatyw neurobiologiczny z perspektywy dydaktyki. – Ku ciągłemu rozwojowi (homo addiscens) – ”
“Od imperatywu neurobiologicznego do neurodydaktyki (teoria i praktyka dydaktyczna w świetle wskazań neurodydaktyki na przykładzie badań własnych)”
“Neurodydaktyka. Szansa czy złudzenie?”
“Pedagog szkolny (kierunek, oczekiwania, perspektywy)”
[artykuły]
“Nauka czasu present simple poprzez budowanie zdań z klocków”
[film]
“Obraz współczesnej Polski i Polaków w dramacie Doroty Masłowskiej »Między nami dobrze jest«”
[prezentacja w postaci filmu]
“Zabawy i ćwiczenia relaksujące umysł i ciało przedszkolaka”
[tekst i prezentacja on-line w witrynie zewnętrznej]
“Przenieś lekcje na Google Classroom – tutorial”
[prezentacja on-line w witrynie zewnętrznej]
“Sporządzanie i drukowanie faktury zakupu w programie Subiekt GT”
[film]
“Sztuka zadawania pytań”
[prezentacja w postaci filmu]
“Zastosowanie monomitu do omawiania lektur z języka polskiego oraz podczas rozmów z wychowankami”
[film]
“Jak korzystać z wordwall w czasie zdalnego nauczania?”
[film]
“Kreatywne zabawy z dziećmi”
[tekst (3 szt.)]
“Potrzeba ruchu podczas nauki zdalnej – przykłady praktycznych rozwiązań”
[film]
“Języki i style w dramacie Doroty Masłowskiej »Między nami dobrze jest«”
[prezentacja w postaci filmu]
“Sporządzenie i drukowanie dokumentu magazynowego PZ – przyjęcie zewnętrzne do faktury zakupu”
[film]
“Dobre praktyki zwiększające bezpieczeństwo naszych urządzeń podczas pracy zdalnej”
[prezentacja w postaci filmu]
“Wiosna – karty pracy dla dzieci w wieku przedszkolnym”
[karta pracy (tekst)]
“Teki edukacyjne IPN – Policja Państwowa 1919-1939”
[artykuł (tekst)]
“Bezpieczny Internet (materiały do pobrania)”
[scenariusze zajęć (tekst)]
“Scenariusze zajęć bibliotecznych”
[scenariusz (tekst)]
“Rozwijanie kompetencji matematycznych na lekcjach geografii w szkole podstawowej”
[prezentacja]
“Dojrzewanie Marcina Borowicza – bohatera »Syzyfowych prac« S. Żeromskiego. Wykorzystanie monomitu J. Campbella”
[film]
“Zabawy z matematyką”
[zestaw zadań (tekst)]
“Biblioterpia w pracy nauczyciela”
[prezentacja]
“Powtórzenie lektur obowiązkowych. »Pan Tadeusz« Adama Mickiewicza”
[prezentacja]
“Powtórzenie lektur obowiązkowych. »Syzyfowe prace« Stefana Żeromskiego i »Reduta Ordona« Adama Mickiewicza”
[film]
“Sztuka w wirtualnej przestrzeni polskich muzeów”
[tekst z odnośnikami]
“Ewolucja na poziomie populacji – prawo Hardy-Weinberga ”
[karta pracy (tekst)]
“Instrukcja obsługi Vocaroo”
[film]
“Top 7 Internet Links For English Teachers”
[tekst z odnośnikami internetowymi]
“Rozwijanie kompetencji matematycznych na lekcjach geografii w szkole podstawowej”
[prezentacja w postaci filmu]
“Jak stworzyć proste testy w programie Quizizz?”
[film]
“Interpretacja porównawcza dwóch utworów poetyckich – model teoretyczny oraz konkretny przykład: interpretacja porównawcza wiersza Stanisława Barańczaka »Widokówka z tego świata« i liryku Haliny Poświatowskiej »Zdarzenie epiczne«”
[model teoretyczny i wskazówki inerpretacyjne (tekst)]
“Imperatyw i transcendencja – o dylematach współczesnego moralisty (na podstawie twórczości Zbigniewa Herberta)”
[esej interpretacyjny i zadania dla uczniów (tekst)]
“Polskie symbole narodowe”
[prezentacja i karty pracy]
“Padlet jako narzędzie pomocne w zdalnym nauczaniu”
[instrukcja (tekst)]
“Jak pracować metodą burzy mózgów zdalnie?”
[tekst-prezentacja]
“Lekcja o obiektach UNESCO w Polsce z wykorzystaniem wirtualnych zasobów”
[tekst-prezentacja]
“Wykorzystanie monomitu Josepha Campbella do tworzenia opowiadania w grupie”
[prezentacja]
“Poznaj OneNote!”
[film]
“Krzywe Beziere'a w grafice wektorowej”
[film]
“Jak stworzyć kartę pracy za pomocą strony internetowej thinglink.com (tutorial)”
[prezentacja]
“Fakebook – fałszywy profil w portalu społecznościowym https://www.classtools.net/”
[prezentacja w postaci filmu]
“Scenariusz »Calineczka«”
[materiał interaktywny]
“Wpływ baśni i bajek na rozwój dziecka”
[film]
“Powtórzenie lektur obowiązkowych. »Quo vadis« Henryka Sienkiewicza”
[prezentacja]
“Poradnik wychowawcy. Depresja ucznia”
[tekst-prezentacja (poradnik)]
“Ewaluacja. Poradnik wychowawcy klasy”
[prezentacja (poradnik)]
“Metodyka pracy zdalnej”
[tekst z odnośnikami internetowymi do artykułów, poradników, filmów]
“Wsparcie psychologiczno-pedagogiczne”
[tekst z odnośnikami internetowymi do artykułów, poradników, filmów]
“Konspekt lekcji języka angielskiego w nauczaniu zdalnym”
[konspekt lekcji (tekst)]
“Praca na platformie Moodle”
[film]
“Lekcja on-line w klasie III »Wyznaczamy kierunki świata«”
[prezentacja]
“Karta pracy »Ortografia (‘ch’, ‘h’)«”
[karta pracy (tekst)]
Karta pracy »Ortografia (‘ó’, ‘u’)«
[karta pracy (tekst)]
“Karta pracy »Ortografia (‘rz’, ‘ż’)«”
[karta pracy (tekst)]
“Learning Apps – narzędzie wspierające zdalne nauczanie”
[tekst (poradnik)]
“Edukacja w czasie pandemii”
[artykuł (poradnik)]
“Ćwiczenia w rozumieniu tekstu słuchanego, wspomaganego napisami – na języku angielskim w klasie III szkoły podstawowej”
[materiał metodyczny (tekst)]
“Metodyka pracy zdalnej i wsparcie pedagogiczno-psychologiczne”
[tekst z odnośnikami internetowymi]
“Dobrostan nauczyciela a edukacja zdalna”
[artykuł(tekst)]
“Motywy literackie: »Wina i kara. Sprawiedliwość«”
[prezentacja]
“Dokumentowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej”
[tekst]
“Wanda Chotomska”
[prezentacja]
“Instrukcja do zadań z geografii społeczno-ekonomicznej”
[tekst]
“Powtórzenie części zdania”
[prezentacja]
“Jak wychować czytelnika? Czyli co robić, aby nasi uczniowie odczuwali radość z czytania”
[prezentacja]
“Charakterystyka nacji zamieszkujących Śródziemie – wykonanie e-portfolio bohaterów powieści J.R.R. Tolkiena »Hobbit, czyli tam i z powrotem«”
[text (poradnik)]
“Powtórzenie lektur obowiązkowych. »Dziady II« Adama Mickiewicza”
[prezentacja]
“Wirtualny niezbędnik logopedy”
[tekst z odnośnikami internetowymi]
“Scenariusz lekcji zdalnej z wiedzy o społeczeństwie dla szkoły branżowej”
[scenariusz lekcji (tekst)]
“Ciekawe strony internetowe dotyczące egzaminu zawodowego”
[tekst z odnośnikami internetowymi (poradnik)]
“Discord dla początkujących”
[film]
“Tworzenie konspektu lekcji – miniporadnik według zasad »OK«”
[konspekt lekcji (miniporadnik, tekst)]
“Karta pracy »Części mowy«”
[karta pracy (tekst)]
“Karta pracy »Odmiana czasownika przez czasy«”
[karta pracy (tekst)]
“Karta pracy »Odmiana czasownika przez osoby i liczby«”
[karta pracy (tekst)]
“Jak uczyć inaczej? Umiejętność tworzenia atrakcyjnych zadań on-line dla ucznia”
[prezentacja]
“Test ze znajomości lektury »Karolcia« – puzzle interaktywne”
[prezentacja]
“Powtórzenie lektur obowiązkowych. »Zemsta« Aleksandra Fredry”
[prezentacja]
“Powtórzenie lektur obowiązkowych. Fraszki, pieśni i treny Jana Kochanowskiego”
[prezentacja]
“Wpływ baśni i bajek na rozwój dziecka”
[film]
“Wolontariat. Poradnik wychowawcy. Bezpiecznie wychowywać”
[tekst-prezentacja (poradnik)]
“Zajęcia z okazji Międzynarodowego Dnia Kropki”
[scenariusz lekcji (tekst)]
“Edukacja globalna na podstawie książki »Dlaczego zwierzaki mieszkają w bloku Maćka?« – teatrzyk Kamishibai”
[scenariusz lekcji (tekst)]
“Scenariusz zajęć z wykorzystaniem narzędzi on-line (YouTube/Facebook) – wychowanie przedszkolne”
[scenariusz lekcji (tekst)]
“Praca zdalna nauczyciela – techniczne i praktyczne wskazówki”
[miniporadnik (tekst)]
“O metodach i motywacji w pracy zdalnej”
[artykuł, miniporadnik (tekst)]
“Placówki oświatowe w czasie pandemii koronawirusa”
[miniporadnik (tekst)]
“Rozwijanie umiejętności uczenia się”
[wykaz lieratury (tekst)]
“Organizacja zdalnego nauczania”
[wykaz artykułów internetowych (tekst)]
“Jak stworzyć proste testy w programie Quizizz?”
[film]
“Instrukcja logowania do LearningApps i zakładania klasy”
[instrukcja (tekst)]
“Rozumienie podstawowych definicji analizy matematycznej”
[tekst]
“Zajęcia stymulujące rozwój dzieci przedszkolnych”
[artykuł (tekst)]
“Słowniki”
[prezentacja w witrynie zewnętrznej]
“Wielcy Polacy”
[prezentacja w witrynie zewnętrznej]
“Polskie góry – lekcja on-line w klasie trzeciej”
[prezentacja w witrynie zewnętrznej]
Powtórzenie lektur obowiązkowych. »Mały Książę« A. de Saint Exupéry
[prezentacja w witrynie zewnętrznej]
Od konkretu do transcendencji – kręgi wtajemniczenia w poetyckie uniwersum Zbigniewa Herberta
[esej i zadania dla uczniów]
“»Wszystko jest poezją, każdy jest poetą« – odkrywaj piękno i wartości w niepublikowanych/anonimowych tekstach artystycznych”
[artykuł (tekst)]
“Juliusz Słowacki »Balladyna«. Prezentacja animowana z zadaniami interaktywnymi”
[prezentacja-film]
“Inspiracje na Międzynarodowy Dzień Dziewcząt”
[tekst z odnośnikami internetowymi]
“Przydatne witryny edukacyjne”
[tekst z odnośnikami internetowymi]
“Krótka historia pisma – od malowideł ściennych do pisma klinowego”
[film]
“Narzędzia ułatwiające tworzenie opowieści”
[film]
“Rozszerzona rzeczywistość – edukacja i rozrywka w jednym”
[film]
“Mój przyjaciel kot”
[film]
“V Ogólnopolskie Czytanie Jeżycjady”
[film]
“Quiz o życiu i twórczości Stanisława Lema »Wszystko co chciałbyś wiedzieć o Lemie, ale boisz się spytać«”
[prezentacja]
→
Prezentowane materiały są zamieszczane w wersji autorskiej (merytorycznej i redakcyjnej)
Liczba odwiedzin
od 1.06.2006:
152876
©MarKor CDN w Koninie