Aktualności i komunikaty
Oferta edukacyjna
ISOS
»
Oferta szkoleń
Nadchodzące szkolenia
Formy doradztwa
Informacja o ofercie edukacyjnej
Doradztwo metodyczne
Kompleksowe wspomaganie
»
Wspomaganie szkół
Sieci współpracy
Konkursy
Projekty edukacyjne
»
Projekty realizowane
Projekty zakończone
Oferty innych instytucji
Kierunki polityki oświatowej
Publikacje i materiały
Publikacje
»
Koniński Kurier Oświatowy
Rewers
Edusfera
Materiały edukacyjne
O nas
Pracownicy CDN w Koninie
Misja
Akredytacja
Green Studio
Obowiązki prawne
»
Biuletyn Informacji Publicznej
Ochrona danych osobowych
Projekty modernizacyjne
Deklaracja dostępności
Zgłoś nieprawidłowość
Logotyp
Wyraź opinie
Ankieta “Badanie satysfakcji”
Zaopiniuj stronę www CDN!
Kontakt
Archiwum
Archiwum bieżącego roku
Lata ubiegłe
Kronika multimedialna
→ MATERIAŁY EDUKACYJNE
Publikowanie materiałów edukacyjnych na stronie Centrum
Materiały edukacyjne wielkopolskich odn-ów
Materiały dla nauczycieli uczących dzieci z doświadczeniem migracyjnym
Materiały edukacyjne
Filtr materiałów edukacyjnych
» Dla uczniów
» Dla dzieci wychowania przedszkolnego
» Dla uczniów edukacji wczesnoszkolnej
» Dla uczniów klas IV-VIII szkoły podstawowej
» Dla uczniów szkół ponadpodstawowych
» Dla nauczycieli
» Dla rodziców
» Wszystkie materiały
» Wybierz przedmiot:
---------------------------------------------------------------
język polski
język angielski
język francuski
historia
wiedza o społeczeństwie
wiedza o kulturze
religia/etyka
matematyka
fizyka
chemia
informatyka
biologia/przyroda
geografia
podstawy przedsiębiorczości
wychowanie do życia w rodzinie
przedmioty artystyczne
edukacja dla bezpieczeństwa
wychowanie przedszkolne
edukacja wczesnoszkolna
wychowanie i profilaktyka
wychowanie fizyczne
przedmioty zawodowe
kształcenie biblioteczne
metodyka pracy zdalnej
wsparcie psychologiczno-pedagogiczne
wiedza ponadprzedmiotowa
Materiały edukacyjne dla uczniów szkoły ponadpodstawowej
“Szyfrowanie i podpis cyfrowy”
[prezentacja w postaci filmu]
“Wstęp do nauki prawa”
[prezentacja w postaci filmu]
“OK zeszyt w pracy samokształceniowej ucznia”
[prezentacja w postaci filmu]
“Impresjonizm w sztuce”
[prezentacja w postaci filmu]
“InsERT GT – uruchomienie programu”
[film]
“Podstawy programu Subiekt GT”
[film]
“Wielka biologiczna gra o NEURONY”
[gra dydaktyczna (tekst)]
“Edukacyjne konteksty zdrowia. O trudnościach definicyjnych zdrowia i kształtowaniu pojmowania jego wartości”
“Imperatyw neurobiologiczny z perspektywy dydaktyki. – Ku ciągłemu rozwojowi (homo addiscens) – ”
“Od imperatywu neurobiologicznego do neurodydaktyki (teoria i praktyka dydaktyczna w świetle wskazań neurodydaktyki na przykładzie badań własnych)”
“Neurodydaktyka. Szansa czy złudzenie?”
“Pedagog szkolny (kierunek, oczekiwania, perspektywy)”
[artykuły]
“Obraz współczesnej Polski i Polaków w dramacie Doroty Masłowskiej »Między nami dobrze jest«”
[prezentacja w postaci filmu]
“Krzysztof Kościelski – »czarny koń poezji internetu«”
[tekst i film]
“Sporządzanie i drukowanie faktury zakupu w programie Subiekt GT”
[film]
“Scenariusz zajęć do samodzielnej uczniowskiej lekcji biologii”
[scenariusz (tekst)]
“Sztuka zadawania pytań”
[prezentacja w postaci filmu]
“Nie surfuj w sieci bez sensu: od Błażeja Króla – przez Herberta, Miłosza i Żeromskiego – do Sokratesa i Platona. GŁOS WEWNĘTRZNY jako imperatyw etyczny na przestrzeni wieków”
[tekst z odnośnikami internetowymi]
“Jak się uczyć w domu?”
[tekst i film]
Karta pracy z biologii »Komórka – porównanie mitozy i mejozy«
[karta pracy (tekst)]
“Języki i style w dramacie Doroty Masłowskiej »Między nami dobrze jest«”
[prezentacja w postaci filmu]
“Sporządzenie i drukowanie dokumentu magazynowego PZ – przyjęcie zewnętrzne do faktury zakupu”
[film]
“Brief »Olga Tokarczuk«”
[prezentacja w postaci filmu]
“Dojrzewanie Marcina Borowicza – bohatera »Syzyfowych prac« S. Żeromskiego. Wykorzystanie monomitu J. Campbella”
[film]
“Bezpieczny Internet (scenariusze zajęć)”
[scenariusze zajęć (tekst z odnośnikami internetowymi)]
“Powtórzenie lektur obowiązkowych. »Pan Tadeusz« Adama Mickiewicza”
[prezentacja]
“Sztuka w wirtualnej przestrzeni polskich muzeów”
[tekst z odnośnikami]
“Ewolucja na poziomie populacji – prawo Hardy-Weinberga ”
[karta pracy (tekst)]
“Rozwijanie kompetencji matematycznych na lekcjach geografii w szkole podstawowej”
[prezentacja w postaci filmu]
“Imperatyw i transcendencja – o dylematach współczesnego moralisty (na podstawie twórczości Zbigniewa Herberta)”
[esej interpretacyjny i zadania dla uczniów (tekst)]
“Krzywe Beziere'a w grafice wektorowej”
[film]
“Metodyka pracy zdalnej”
[tekst z odnośnikami internetowymi do artykułów, poradników, filmów]
“Wsparcie psychologiczno-pedagogiczne”
[tekst z odnośnikami internetowymi do artykułów, poradników, filmów]
“Edukacja w czasie pandemii”
[artykuł (poradnik)]
“Zawody przyszłości”
[film]
“Ciekawe strony internetowe dotyczące egzaminu zawodowego”
[tekst z odnośnikami internetowymi (poradnik)]
“Rozumienie podstawowych definicji analizy matematycznej”
[tekst]
Od konkretu do transcendencji – kręgi wtajemniczenia w poetyckie uniwersum Zbigniewa Herberta
[esej i zadania dla uczniów]
“»Wszystko jest poezją, każdy jest poetą« – odkrywaj piękno i wartości w niepublikowanych/anonimowych tekstach artystycznych”
[artykuł (tekst)]
→
Prezentowane materiały są zamieszczane w wersji autorskiej (merytorycznej i redakcyjnej)
Liczba odwiedzin
od 1.06.2006:
152857
©MarKor CDN w Koninie